UNIFIED COMMUNICATIONS
H Generali με σκοπό την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στους πελάτες της, ανέθεσε στην Algosystems την αναβάθμιση του τηλεφωνικού της δικτύου. To νέο δίκτυο υλοποιήθηκε με τη χρήση τεχνολογίας Cisco Unified Communications (Communication Manager, Contact Center), υποδομή UC για IM & Presence, Video Conferencing καθώς και με την υλοποίηση λύσης Call Recording. Η λύση υποστηρίζει τους χρήστες όλων των κεντρικών κτιρίων (400 χρήστες τηλεφωνίας και 30 χρήστες contact center).
UNIFIED ACCESS/MOBILITY
Η ασφαλιστική εταιρία Generali Hellas, μέλος του Πολυεθνικού Ομίλου Generali με παρουσία σε περισσότερες από 60 χώρες και 57 εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως, είναι μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες στη χώρα μας, με σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης.
Επιθυμώντας να προχωρήσει σε αναβάθμιση του δικτυακού της εξοπλισμού και στην παροχή βέλτιστων εργαλείων στο προσωπικό της, η Generali ανέθεσε στην Algosystems το έργο αναβάθμισης-ανασχεδιασμού του εσωτερικού της δικτύου και την υλοποίηση ασύρματου δικτύου στα κεντρικά της γραφεία.
Η υλοποίηση περιλαμβάνει Meraki MS switches σε διάταξη αστέρα και MR18 Access Points για την πλήρη ασύρματη κάλυψη του κτηρίου.
H απλοποιημένη τοπολογία και η ευκολία στην καθημερινή υποστήριξη-διαχείριση του εξοπλισμού μέσω της Cloud λύσης της Meraki τεχνολογίας, έχει ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου του τμήματος μηχανογράφησης, μία πρόκληση την οποία αντιμετωπίζουν σχεδόν όλες οι σύγχρονες επιχειρήσεις.